Sprawdź

Szczegóły propozycji

Poniżej kilka ofert związanych z naszym hotelem.
Gorączka Sobotniej Nocy

w klubie hotelowym




 Od 4 września – do 14 grudnia 2019

„Gorączka Sobotniej Nocy” to dyskoteka z DJ-em, która odbywa się w każdą sobotę w naszym klubie hotelowym. Na parkiecie królują dj z całej Polski 🙂

W pakiecie proponujemy, m.in.:

  • 1 nocleg ze śniadaniem w formie bufetu szwedzkiego
  • Wstęp do City Klubu Nocnego
  • Opaski „vip” uprawniające do bezpośredniego wejścia do dyskoteki ( hotel oraz klub w jednym budynku)
  • Szybki dostęp do drink baru klubowego
  • Możliwość zorganizowania cateringu na terenie klubu za dodatkową opłatą

Cena za pobyt z imprezą dyskotekową:

270 zł –  w pokoju 2-os.
220 zł –  w pokoju 1-os.

INFORMACJA I REZERWACJA:

TELEFON: 605 405 555
E-MAIL: rezerwacja@hotelmalbork.pl


Ciekawe

Urodziny dla Dzieci




Zorganizuj swojemu dziecku wyjątkowe urodziny, w klubie City

Specjalnie dla rodziców przygotowaliśmy kompleksową ofertę adresowaną dla najmłodszych:

Nasz wyjątkowy program to przede wszystkim:

  • Zajęcia i zabawy dla dzieci prowadzone przez animatorkę
  • Specjalne, zdrowe a zarazem atrakcyjne menu
  • Super zabawa i emocje dla dzieci

Zarezerwuj termin, spraw frajdę swojemu dziecku! 

– możesz z nami ustalić indywidualne menu

– możesz dostosować ofertę muzyczną (usługa DJ, warsztaty dla małego dj)

– wybierz wariant odpowiedni dla Ciebie, Twojego dziecka i wszystkich gości

Proponujemy Państwu 2 pakiety:

  1. Wersja PODSTAWOWA – zaproszenia, sala na wyłączność, menu dla dzieci, dwie godziny kręgli
  2. Wersja EXTRA – wszystko jak powyżej + catering dla rodziców. To najbardziej kompleksowa oferta urodzin, zadbamy o wszystkie szczegóły i zapewnimy rozrywkę także rodzicom.

Dodatkowo w każdym z pakietów możliwe jest dobranie dodatkowych atrakcji: 

  • Malowanie twarzy
  • Skręcanie balonów
  • Warsztaty dj dla dzieci

Skontaktuj się i poznaj szczegóły:

Anna Zakrzewska – dyrektor@hotelmalbork.pl

Tel : 665 123 333

Sprawdź menu na urodziny dla dzieci TUTAJ



Sale szkoleniowe

w Hotelu Centrum




Hotel Centrum to idealne miejsce do organizacji biznesowych spotkań, szkoleń, konferencji oraz debat. Nasz hotel posiada sale szkoleniowe, które można wykorzystać w różnorodny sposób. Dzięki temu, staliśmy się popularnym obiektem na terenie Malborka, który umożliwia organizację imprez o dowolnym charakterze. Aby jak najlepiej realizować tego typu przedsięwzięcia udostępniamy dwie sale konferencyjne.

Jedna z nich doskonale sprawdzi się w sytuacji, kiedy zechcą Państwo zaprosić na swoje konferencje większą liczbę gości. Posiada ona powierzchnię prawie 80 metrów kwadratowych oraz KLIMATYZACJĘ. Nasze sale szkoleniowe można w pełni dostosować w zależności od Państwa potrzeb. Różne konfiguracje ustawienia sali, sprawiają że może ona pomieścić 45, 60 osób. Proponowana sala konferencyjna wyposażona jest w nowoczesne urządzenia zapewniające dużą wygodę w zakresie prowadzenia spotkań oraz debat. Oprócz projektora multimedialnego, flipchartów (papier, markery), znajdziesz tutaj duży ekran.

Udostępniona sala konferencyjna z pewnością sprosta Państwa wymaganiom. Bezpłatny Internet Wi-Fi, w jaki wyposażone zostały sale szkoleniowe sprawi, że konferencje będą prowadzone w optymalnych warunkach. Dodatkowym udogodnieniem dla uczestników organizowanego przez Państwa spotkania będzie dogodny dojazd do hotelu oraz możliwość pozostawienia pojazdu na monitorowanym parkingu. Jeśli planujesz zorganizować konferencje na terenie miasta Malborka, nasz hotel stanowi idealne rozwiązanie.

Na Państwa życzenie nasza restauracja może przygotować obsługę cateringową organizowanego spotkania. Każda sala konferencyjna jest w pełni przystosowana do spożywania posiłków, możliwe jest także wprowadzenie przerw kawowych oraz obiadowych.

Tel. komórkowy: 665 123 333

Anna Zakrzewska

Email: dyrektor@hotelmalbork.pl

Opis ustawień sali

Ustawienie miejsc w sali Teatralnie Szkolenie Podkowa
Sala duża 60 os. 30 os. 40 os.
Sala mała 50 os. 25 os. 30 os.



Uroczysta

Kolacja bankietowa




Specjalne menu, kuchnia z całego świata, szeroki wybór alkoholi i koktajli, a do tego zabawa integracyjna i dobór muzyki do wydarzenia.

To wszystko w jednym miejscu w naszym hotelu 🙂

Tworząc dwa światy – ten hotelowy i klubowy – traktujemy każdego klienta indywidualnie tworząc wyjatkowe wydarzenie tylko dla niego.

Skontaktuj się z nami – pomożemy zaplanować szczegóły Kolacji:

tel. 605 405 555
e-mail: rezerwacja@hotelmalbork.pl





Nowoczesny

City Club & Bowling




Miejsce rozrywki, gdzie możesz zagrać w kręgle, wejść na parkiet czy zorganizować swoją imprezę.


Okazja

DŁUŻEJ ZOSTAJESZ WIĘCEJ ZYSKUJESZ




– minimum 3 noce w wyjątkowy pokoju dwuosobowym typu KOMFORT
– wyśmienite śniadania w formie bufetu w hotelowej restauracji
– obiady w naszym nowo otwartym Bistro CENTRUM (pon-sob)
– butelka wina na powitanie
– możliwość wypożyczenia rowerów miejskich po wcześniejszej rezerwacji w recepcji

Cena za dobę : 279 zł

tel. 605 405 555
e-mail: rezerwacja@hotelmalbork.pl



Wyjątkowa

OFERTA SPECJALNA
pobyt sobota – poniedziałek




– 2 noce w wyjątkowym pokoju dwuosobowym
– butelka wina na powitanie
– wyśmienite śniadania w formie bufetu w hotelowej restauracji
– obiad dla dwóch osób w sobotę w naszym nowo otwartym Bistro Centrum
– darmowe wejście do Klubu muzycznego City w naszym hotelu i godzina gry w kręgle.

Cena za pobyt dla dwóch osób : 699 zł

TELEFON: 605 405 555
E-MAIL: rezerwacja@hotelmalbork.pl


30.11.2019-01.12.2019

OFERTA ANDRZEJKOWA




  • pobyt w klimatyzowanym pokoju 2-osobowym
  • śniadanie w formie bufetu
  • impreza Andrzejkowa z DJ-em od godz. 21:00  /  stolik i 0,5 L wódki + 1L pepsi
  • powitalna obiadokolacja (godz. 15-19)

Cena: 499 zł

Możliwość wykupienia oferty bez kolacji w cenie 329 zł

Obiadokolacja zawiera – przystawkę, zupę, danie główne, deser, butelkę czerwonego wina.

tel. 605 405 555
e-mail: rezerwacja@hotelmalbork.pl



Specjalna

OFERTA BIZNESOWA




  • pobyt w klimatyzowanym pokoju
  • śniadanie w formie bufetu
  • obiad w bistro centrum (poniedziałek-piątek 11-19)
  • darmowy parking
  • zestaw do prasowania

Pokój 1-osobowy  190 zł   /   Pokój 2-osobowy  220 zł

TELEFON: 605 405 555
E-MAIL: rezerwacja@hotelmalbork.pl



Sale szkoleniowe

w Hotelu Centrum




Hotel Centrum to idealne miejsce do organizacji biznesowych spotkań, szkoleń, konferencji oraz debat. Nasz hotel posiada sale szkoleniowe, które można wykorzystać w różnorodny sposób. Dzięki temu, staliśmy się popularnym obiektem na terenie Malborka, który umożliwia organizację imprez o dowolnym charakterze. Aby jak najlepiej realizować tego typu przedsięwzięcia udostępniamy dwie sale konferencyjne.

Jedna z nich doskonale sprawdzi się w sytuacji, kiedy zechcą Państwo zaprosić na swoje konferencje większą liczbę gości. Posiada ona powierzchnię prawie 80 metrów kwadratowych oraz KLIMATYZACJĘ. Nasze sale szkoleniowe można w pełni dostosować w zależności od Państwa potrzeb. Różne konfiguracje ustawienia sali, sprawiają że może ona pomieścić 45, 60 osób. Proponowana sala konferencyjna wyposażona jest w nowoczesne urządzenia zapewniające dużą wygodę w zakresie prowadzenia spotkań oraz debat. Oprócz projektora multimedialnego, flipchartów (papier, markery), znajdziesz tutaj duży ekran.

Udostępniona sala konferencyjna z pewnością sprosta Państwa wymaganiom. Bezpłatny Internet Wi-Fi, w jaki wyposażone zostały sale szkoleniowe sprawi, że konferencje będą prowadzone w optymalnych warunkach. Dodatkowym udogodnieniem dla uczestników organizowanego przez Państwa spotkania będzie dogodny dojazd do hotelu oraz możliwość pozostawienia pojazdu na monitorowanym parkingu. Jeśli planujesz zorganizować konferencje na terenie miasta Malborka, nasz hotel stanowi idealne rozwiązanie.

Na Państwa życzenie nasza restauracja może przygotować obsługę cateringową organizowanego spotkania. Każda sala konferencyjna jest w pełni przystosowana do spożywania posiłków, możliwe jest także wprowadzenie przerw kawowych oraz obiadowych.

Tel. komórkowy: 665 123 333

Anna Zakrzewska

Email: dyrektor@hotelmalbork.pl

Opis ustawień sali

Ustawienie miejsc w sali Teatralnie Szkolenie Podkowa
Sala duża 60 os. 30 os. 40 os.
Sala mała 50 os. 25 os. 30 os.